Polityka prywatności

  1. Administratorem danych osobowych w serwisie jest USTM sp. z o.o. z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Piaskowa 124A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, KRS: 0000240243, NIP: 7732326822, REGON: 100008487

dane do kontaktu:
telefon: +48 44 711 11 19
e-mail: biuro@ustm.pl

  1. Przetwarzanie danych w przypadku wypełnienia formularza kontaktowego odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, a zatem w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy lub w celu wykonania umowy świadczenia usługi serwisu internetowego. Zakres przetwarzanych danych określony jest treścią kierowanych przez użytkownika serwisu zapytań, ale obejmuje co najmniej dane wymagane w formularzu – imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej.
  2. Przetwarzanie danych użytkownika w przypadku wyrażenia zgody na przesyłanie newslettera odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. A RODO. Zakres przetwarzanych danych obejmuje imię, nazwisko, firma, adres poczty elektronicznej.
  3. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody użytkownikowi przysługuje prawo  do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, ale pozostaje to bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można cofnąć poprzez ponowne wypełnienie formularza.
  4. Dane osobowe będą przekazywane podmiotom uprawnionym do otrzymania tych danych z mocy prawa oraz następującym kategoriom odbiorców: zewnętrzne firmy IT, firmy świadczące usługi prawne, innym będącym zewnętrznym dostawcą usług dla Administratora.
  5. Wypełnienie formularza oznacza przesłanie danych osobowych znajdujących się w treści formularza, do Administratora. Dane będą przetwarzane w celu podjęcia wobec przesłanego formularza lub zamówienia online niezbędnych działań związanych z przekazaniem informacji, sprzedażą i marketingiem usług Administratora.
  6. Dane osobowe użytkownika będą przechowywane przez okres, w którym posiadają przydatność do celu, w jakim zostały zebrane, nie krócej jednak niż przez okres przedawnienia wzajemnych roszczeń, okres przez który administrator zobowiązany jest przetwarzać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w zależności, który z tych okresów będzie trwał najdłużej, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody nie dłużej niż do czasu jej odwołania.
  7. Użytkownikowi przysługuje prawo do żądania od dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Administrator danych dba o bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Użytkownika i zapewnia, że dane te są zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych, a także przed innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji, poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.

Polityka Cookies

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu, którym jest USTM sp. z o.o. z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Piaskowa 124A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, KRS: 0000240243, NIP: 7732326822, REGON: 100008487

    dane do kontaktu:
    telefon: +48 44 711 11 19
    e-mail: biuro@ustm.pl
     
  4. Pliki cookies mogą być wykorzystywane są w celu:
    1. identyfikacji użytkownika jako zalogowanego, o ile serwis udostępnia taką funkcjonalność
    2. zapamiętywania danych z formularzy kontaktowych
    3. prowadzenia anonimiowych statystyk za pomocą kodu Google Analitycs
  5. Cookies mogą być wykorzystywane także do dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb takich jak tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, a także w celu utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.
  6. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies).
    Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  7. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    1. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    3. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
    4. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.
  8. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Ma to znaczenie o tyle, że prawo nakazuje wyrażenie zgody na zapisywanie cookies. Zgoda ta może być udzielona poprzez określenie ustawień przeglądarki. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  9. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  10. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  11. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej. W razie dodatkowych pytań prosimy o ich składanie przez formularz kontaktowy znajdujący się na naszej stronie internetowej.

Klauzula dla klientów infolinii

  1. Administratorem danych osobowych w serwisie jest USTM sp. z o.o. z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Piaskowa 124A, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, KRS: 0000240243, NIP: 7732326822, REGON: 100008487
    dane do kontaktu:
    telefon: +48 44 711 11 19
    e-mail: biuro@ustm.pl
  2. Przetwarzanie danych w przypadku kontaktu telefonicznego na numer infolinii odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B) RODO, a zatem w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy.
  3. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w celu skierowania pytania za pośrednictwem infolinii, a w pozostałym zakresie dobrowolne.
  4. Użytkownikowi przysługuje prawo do żądania od dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Dane osobowe będą przekazywane podmiotom uprawnionym do otrzymania tych danych mocy prawa oraz podmioty będące usługodawcami Administratora.